Toxins

 DE TOXINS IN HUIS ZIJN:

1. Objecten die je niet meer gebruikt.
2. Kleding die je niet leuk vindt of al een tijdje niet meer gedragen hebt. Gescheurd ondergoed.
3. Kapotte dingen.

4. Oude brieven en briefjes.
5. Dode of zieke planten.
6. Oude bonnetjes en tijdschriften.

7. Beschadigde schoenen.
8. Gadgets van allerlei soorten die naar het verleden roepen.
9. Als je kinderen hebt, speelgoed dat niet gebruikt wordt, dat niet werkt of kapot is.

MET DETACHMENT... (ONTHECHTING)
1. Gezondheid verbetert.
2. Creativiteit groeit.
3. Relaties verbeteren.

4. Er is een groter vermogen om te redeneren.
5. Verbetert de stemming.

VRAGEN DIE HELPEN BIJ HET ONTHECHTEN:

Waarom bewaar ik dat?
Zou het vandaag met mij te maken hebben?
Wat zal ik voelen als ik dat loslaat?

SCHEIDEN EN CLASSIFICEREN:

1. Om te doneren.
2. Om weg te gooien.
3. Om te verkopen.

DE SCHOONHEID BINNEN WORDT AAN DE BUITENKANT GEREFLECTEERD.

1. Vermijd extreme geluiden.
2. Minder sterke lichten.
3. Minder verzadigde kleuren.

4. Minder chemische geuren.
5. Minder trieste herinneringen.
6. Onafgemaakte projecten afmaken.
7. Kweek positieve energie in je huis.

Doe een algemene schoonmaak en gebruik dozen voor organisatie.

Begin met lades en kasten en maak elk stuk af, doe alles op je eigen tempo...

a) Afval.
b) Regelingen.
c) Recycling.
d) In twijfel.
e) Geschenken.
f) Donatie.
g) Verkopen.

Terwijl je BESTELT, observeer wat er in jou verandert.
Terwijl we ons fysieke huis schoonmaken, leggen we ook orde in onze gedachten en harten.

Oefen onthechting met materiele dingen die alleen je ruimte vullen en je zult zien hoe beetje bij beetje je hetzelfde zult kunnen doen met meer transcendentale situaties.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final