Ook ik zoek

Ook ik zoek en zocht altijd het goede in alles en de mens. Maar... inmiddels weet ik wel beter. Helaas zijn er ook gewoon mensen die hele slechte dingen doen, die nooit zullen veranderen, mensen die manipuleren of nooit sorry zullen zeggen. Zelfs hun heb ik vergeven... want juist zulke mensen hebben de meeste liefde nodig en heling. Ja sommige mensen doen je enorm pijn, maar blijf altijd het goede zien, en je focussen op één ding. Jezelf... liefde en heling. Dus vergeef mensen... want je hebt alleen jezelf ermee. Huil... ontgift je lichaam geest en ziel, schaam je niet voor je kwetsbaarheid want juist daarin zit je kracht!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final