The Ring (TV Movie 1996)


 Tijdens WO II wordt een jonge Duitse vrouw gescheiden van haar familie en gevangen gezet door de nazi's. Na haar bevrijding wordt ze verliefd op een Duitse officier en trouwt met hem. Wanneer Berlijn in handen van de Russen valt en haar man wordt vermoord, vlucht ze naar Amerika, terwijl ze zijn ongeboren kind draagt, maar ze geeft de hoop niet op dat ze haar familie zal vinden, die aan elkaar verbonden is door de ring van haar moeder.

Ik zag dit toevallig op tv - als ik de naam Nastassja Kinski zie, wil ik altijd kijken, maar als ik de naam Danielle Steel zie, word ik altijd ongerust... Er was niets om je zorgen over te maken. Dit was een geweldige miniserie, tot leven gebracht door een goed verhaal en fantastische acteurs.

Nastassja Kinski is geweldig en ze is de perfecte keuze voor Ariana. Ik weet zeker dat de rol heel toepasselijk voor haar was, omdat haar ouders deze leeftijd hadden in Berlijn tijdens de Tweede Wereldoorlog. In het verhaal vlucht haar broer het land uit, bang om te worden opgeroepen voor het nazileger, en in het echte leven werd Nastassja's vader (acteur Klaus Kinski) WEL opgeroepen voor het Duitse leger. Nastassja geeft het personage echte diepgang en de casting director mag hun gelukkige sterren danken dat ze de rol heeft geaccepteerd. De casting was de hele tijd geweldig: Michael York, Jon Tenney en Elizabeth Barondes zijn allemaal fantastisch.

Het verhaal is melig - maar het is Danielle Steel, wat verwacht je? ;) Maar wat ik je moet vertellen is dat ik ging zitten, met de bedoeling om de eerste tien minuten te bekijken - en na vijf minuten was ik helemaal verslaafd. Aan het einde van de eerste aflevering was ik geschokt toen ik zag dat ik niet wist wat er in hemelsnaam zou gebeuren, en dat het me eigenlijk wel kon schelen! Ik was er de volgende dag weer, met mijn kleenex, en genoot van elke minuut ervan.

Er zijn een paar dingen die ontbreken in deze miniserie. De actrice die Gerhards vrouw speelde, zorgde ervoor dat ik mijn hoofd tegen de muur wilde slaan, en ik vond dat die subplot veel langer duurde dan nodig was. Maar afgezien daarvan is dit een film waar je bij betrokken raakt. De hele situatie met Ariana's tweede echtgenoot is gewoon hartverscheurend, en eerlijk gezegd ben ik er nog steeds overstuur over!

Ik kan niet geloven dat ik het toegeef, maar dit is een film waar je echt in kunt opgaan. Laat de naam Danielle Steel je er niet van weerhouden om een ​​eigenlijk heel goede film te zien. Geweldige cast, geweldig acteerwerk, een wat cheesy script, maar zulke geweldige acteerprestaties dat het je niets kan schelen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final