Daddy (TV Movie 1991)


 Na twintig jaar huwelijk begint een man opnieuw met zijn kinderen, nadat zijn vrouw hem heeft verlaten. Hij wil 'zichzelf vinden'.

Patrick Duffy staat voor de staande klok terwijl hij met Lynda Carter praat en staat op het punt om via de voordeur te vertrekken. De schaduw van een boommicrofoon is zichtbaar boven zijn hoofd.

Daniell Steel's Daddy, wat een verfrissend verhaal. Deze film verheerlijkt het belang van het gezin en het belang van ouders in het leven van hun kinderen. Hoe zeldzaam is dat? In deze tijd van "Heather heeft twee moeders" (of wat dan ook, vul zelf maar in) is het makkelijk te zien waarom dit thema niet voor iedereen is. Met de prominente rollen van de vaders hoopte ik dat dit een andere Daniell Steel Saga zou worden. Wat een teleurstelling dat het eindigde. Elk personage was belangrijk en deed fantastisch werk in zijn rol. Ik had graag gezien dat elk personage zich in de loop der jaren had ontwikkeld. Ik vond deze film geweldig, het is er een die ik zeker elke keer dat hij op tv is zal bekijken. Goed verhaal, goed acteerwerk en ik hoop dat dit geen spoiler is, maar geen opdringerige seks of grof taalgebruik. Ja, het raakte mijn hart. Waarschuwing, pak de Kleenex maar vast. Wat ik triest vind, is dat deze kant van het gezinsleven tegenwoordig zelden wordt afgebeeld in ons entertainment, of het nu televisie is of films. Daniell, als je luistert, You Go Girl, geef ons meer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final