Fine Things (TV Movie 1990)


 Dit standaard romantische melodrama van de productieve schrijfster van romantische romans Danielle Steel bevat knappe hoofdrolspelers, schattige kinderen, tragische ziekte en dood, een nare voogdijstrijd met een meedogenloze schurk, een pijnlijke wederopbouw, diepgevoelde emoties en prachtige omgevingen.

Ik zet deze film op mijn tranentrekkerslijst. Het enige wat ik niet leuk vind, is het gezeur van het kleine meisje in deze film - ze werkte me echt op de zenuwen, maar wat kan ik verwachten van een kind als het haar hele leven alleen zij en haar moeder is geweest. Iedereen deed het uitstekend, en Cloris Leachman is natuurlijk een klassieker, zoals altijd. Het deel dat me overtuigde, is DW Moffetts rol van Bernie Fine. De verantwoordelijkheid voor het kind van een andere man op zich nemen, verdient een beloning. Een film voor alle waardeloze vaders om te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final