Gedachten zijn krachten

WORD BEWUST VAN JE GEDACHTEN

Word een waarnemer van je gedachten in plaats van ze kracht te geven door er bij stil te staan. Gewoon observeren en loslaten en vervangen door een krachtige uitspraak zoals “Ik ben de Meester van al mijn gedachten, gevoelens, woorden en daden. Ik ben nu volledig afgestemd op de ascensietijdlijn en met mijn Eeuwige Goddelijke Essentie. Niet mijn wil maar het uwe geschiede in en door mij voor het hoogste goed van allen.” Als je merkt dat je teruggetrokken wordt in de gedachten en gevoelens in plaats van ze alleen maar te observeren, ga dan de natuur in en ga bij een lid van de boomfamilie zitten en vraag of ze je willen helpen om je te aarden in Moeder Aarde en deze gedachten en energieĆ«n van je te reinigen, dat jouw auraveld gereinigd, gerepareerd en ongerept en zuiver wordt gehouden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final