Zoya (TV Movie 1995)


Een jonge Russische gravin ontsnapt aan de revolutie van 1917 en bouwt, ondanks alle ontberingen, een nieuw leven op in Amerika. 

Eugenia:Tijd heeft een mysterieuze eigenschap. Het geeft ons altijd terug wat we verloren zijn door middel van wijsheid en herinneringen.

Danielle Steels' Zoya maakt een diepe indruk op het brein. De regisseur heeft een verbazingwekkende stijl van het uitbeelden van de tragische gebeurtenissen in het verhaal. Ik realiseerde het me eerst toen ik de stervende scène van Zoya's militaire broer zag. Zoya vertelt hem dat ik taarten voor je ga bakken. En de stervende man zegt 'Kleine Zoya, ik heb geen honger'. Dit is echt hartverscheurend.

Het script van de film heeft een magische manier om het hart direct te doorboren. Wanneer Zoya haar man en geld verliest, horen we haar zoon vertellen over hun oude buurvrouw: 'Ze wil zich ons niet herinneren, omdat we geen geld hebben'.

Later op een gegeven moment zien we Zoya die wordt achtervolgd door tragedies, met haar kinderen de straat op gaan. Haar vriendin vraagt ​​haar: 'Heb je plannen voor de toekomst?' En ze antwoordt: 'Iemand zei ooit, als je God aan het lachen wilt maken, vertel hem dan je plannen' Het verhaal van de film is fascinerend. De angst van Zoya wordt met gracieuze zorg behandeld. Het toont de kracht van de geest en de liefde in een vrouw. Het is echt de moeite waard om te zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final