Changes (TV Movie 1991)


 De mooie en succesvolle tv-nieuwslezeres Melanie Adams wordt verliefd op de beroemde harttransplantatiechirurg Peter Hallam. Na een wervelende verkeringstijd trouwen ze. Ze hebben allebei kinderen uit eerdere huwelijken. De spanning van een nieuw huwelijk en pogingen om een ​​gezin te stichten, brengen hun geluk in gevaar.

Danielle Steel - Presentatrice: Hallo, ik ben Danielle Steel. Ik ben blij dat je er vanavond bij bent voor 'Changes'. Het is een boek over de samensmelting van twee families. Het is niet makkelijk om een ​​man en een vrouw, en hun heel verschillende kinderen, bij elkaar te brengen, maar Peter en Melanie gaan de uitdaging goed aan. Ik vind hen en hun lappendekenfamilie leuk en ik hoop dat jij dat ook vindt. Ik hoop dat je geniet van het kijken naar 'Changes'.

Cheryl Ladd en Michael Nouri zorgen voor de juiste chemie tussen hen in deze goede verfilming van Danielle Steele's boek.

Een televisienieuwsverslaggever heeft een ontmoeting met een chirurg uit LA en de twee worden hartstochtelijk verliefd op elkaar. Hij is weduwnaar en zij is gescheiden. Beiden hebben kinderen. De film concentreert zich niet volledig op Nouri's 15-jarige problematische dochter, die de dood van haar moeder erg heeft opgenomen en Ladds intrede in het huishouden diep betreurt.

Er zijn tinten van de klassieke film REBECCA uit 1940 in deze film. Er hangt een foto van zijn overleden vrouw in de gang en er is een dienstmeisje dat je doet denken aan Mrs. Danvers zonder het vuurwerk.

Het verhaal probeert te veel te laten zien dat mensen met toegewijde carriĆØres hertrouwen en de problemen die dit met zich meebrengt. Dan zijn er nog de kinderen die niet alleen niet met elkaar overweg kunnen, maar de zoon van de dokter maakt Ladds dochter zwanger met bijna tragische gevolgen. Natuurlijk hebben we de sterpatiĆ«nt van de dokter die sterft, wat de zaak ook niet helpt. Het is de passie en toewijding van Ladd en Nouri aan deze film die hem succesvol maakt. Zet die sop maar klaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final