A Perfect Stranger (TV Movie 1994)


 Een advocaat wordt verliefd op een vrouw die getrouwd is met een stervende miljonair.

Ik lees niet veel boeken van Danielle Steel, maar ik had dit boek gelezen en toen de film uitkwam, heb ik hem bekeken. Deze was echt goed, verrassend trouw aan het boek en een heel mooi en bitterzoet verhaal. Het was ontroerend, meeslepend en echt goed geacteerd. Ik heb ervan genoten.

Mensen die Steel niet leuk vinden, moeten er natuurlijk vanaf blijven. Maar ik heb deze nu een paar keer bekeken en ben erg onder de indruk van hoe levendig de acteurs de personages uit het boek tot leven brachten in de film. Er ontbreekt eigenlijk niets aan deze film en als iemand het boek leuk vindt, zal hij/zij dit waarschijnlijk ook leuk vinden. De film is ook erg goed geregisseerd en hoewel de muziek een beetje sentimenteel en stroperig is, is dat te verwachten van een film als deze. Hij is absoluut ruim bovengemiddeld.

Ga je gang en trakteer jezelf op een kijkbeurt van deze prachtige film. Hij is erg goed gedaan.

Ps : Het tv-debuut van Holly Marie Combs.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final