Remembrance (TV Movie 1996)


 Haar geliefde Italiaanse vaderland is verwoest na de Tweede Wereldoorlog. De beeldschone Serena, Principessa di San Tibaldo, heeft niets meer over behalve haar naam, haar voorouders en haar hart, dat ze voor altijd en volledig aan majoor Brad Fullerton geeft.

Ik vind alle films van Danielle Steel goed, schoon en onderhoudend. Toen de jonge Vanessa haar moeder vond, voelde ik wat een impact dit op een jong meisje moet hebben. Maar ik realiseerde me pas hoe erg het was tegen het einde, toen het duidelijk werd dat ze het allemaal uit haar geheugen had verbannen. En Angie Dickinson was, zoals gewoonlijk, niet alleen mooi, maar ook een geweldige actrice. Ik vond dat het enige zwakke punt de relatie tussen Teddy en Linda was, als dat haar naam was. Ik zag haar niet in de credits staan. Ik heb het boek niet gelezen, dus ik weet niet of het anders was. Misschien stond de tijd niet toe om dit diepgaand te onderzoeken. Maar al met al heb ik genoten van.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final