Dagkaart uit De Kracht van het Wiel


Grote Geest, help me mijn eigen innerlijk licht te (h)erkennen zodat ik positieve, liefhebbende energie aan de wereld kan tonen en op een duidelijke manier kan werken aan het bereiken van mijn doelen.
Deze kaart geeft een periode van actieve groei weer. Op dit moment heb je overvloedige energie om je heen. Als je die verstandig gebruikt, op toekomstige doelen richt, zul je, heel veel vorderingen maken.
Stel grenzen, wees assertief en geef aanwijzingen voor de veranderingen waar je naartoe werkt. De Zen-kaart verlicht de schaduwkant van je zelf en de weg om in je eigen kracht te komen. Soms kan het verwezenlijken pijnlijk zijn en wat offers vragen. Maak de weg schoon om vooruitgang te boeken. Zelfs wanneer het pad naar verlichting bij tij den een echte uitdaging kan zijn, kun je met de energie van de zon je angsten overwinnen met het proces van zelf-verlichting. Nu is het de juiste tijd om het te doen. De zon herinnert je er aan dat we allemaal en iedere dag gelegenheden hebben om een verschil te maken in de wereld. Laat je licht op anderen schijnen en help ze om helder te zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final