Message from Nam (TV Movie 1993)


 Journalistiek Majoor Paxton Andrews verliest de man van wie ze houdt in de Vietnamoorlog. Omdat ze altijd de maat van een andere trommel heeft gevolgd, besluit ze haar verdriet te verwerken door naar Vietnam te gaan en een column te schrijven die hopelijk de mensen thuis zal helpen de oorlog beter te begrijpen. Terwijl ze daar is, verandert haar leven ingrijpend en vindt ze nieuwe liefde en hoop te midden van dood en vernietiging.

Message from Nam is een  van de beste Danielle Steel-verfilmingen - en ik heb ze allemaal! Ik zou deze film minstens twee of drie keer achter elkaar kunnen kijken zonder me te vervelen.

Ik kan niet echt uitdrukken hoe geweldig ik deze film vind en hoeveel tijd ik besteed aan het nadenken over de film! Het hele uitgangspunt en de setting lijken zo... passend. Het acteerwerk is als dat van een tv-film, maar met uitstekende prestaties van de twee hoofdrolspelers, die niet alleen perfect bij de rollen lijken te passen, maar ook bij elkaar lijken te passen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat Ted Marcoux er prachtig uitziet... maar goed!

Als je de kans krijgt om hem te zien, zou ik hem zeker aanraden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final