The Secret Circle (Serie, 2011 - 2012)


The Secret Circle is absoluut een show die de moeite waard is. Beoordeel het niet alleen omdat de hoofdpersonages tieners zijn, het richt zich niet alleen op hen. Elke volwassene die van genre-shows zoals deze houdt, zal net zoveel plezier beleven aan deze show als ieder ander. Het heeft een veelbelovende pilot die een enorm potentieel biedt voor de show, en geloof me als ik dit zeg, de show profiteert van dat potentieel en ontwikkelt zich tot een behoorlijk verslavende en leuke nieuwe tv-serie. Hoe verder je erin komt, hoe beter het wordt en hoe meeslepender de personages en het verhaal worden. Als je eenmaal de eerste drie afleveringen bent gepasseerd, is de vierde aflevering, "Heather", pas echt het moment waarop de show voet aan de grond krijgt. Het wordt donkerder, mysterieuzer,

The Secret Circle is een show waarin je geen aannames kunt doen en denkt dat je gelijk hebt, omdat de schrijvers uiteindelijk die aanname zullen verdraaien en je het onverwachte zullen geven. De show is meeslepend, het heeft een duister thema, plotwendingen, er is mysterie, romantiek, actie, drama, horror en natuurlijk de paranormale/bovennatuurlijke elementen van heksen en magie.

Zoals ik al zei, The Secret Circle is een must-see! Het is tenslotte niet voor niets een officiĆ«le genomineerde voor de People's Choice Award.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final