Hoe kun je glimlachen


„Hoe kun je glimlachen
als je ziet wat er op dit moment in de wereld aan de hand is?” vroeg ze.

„Ik kan glimlachen omdat mijn leven niet draait om wat er buiten mij gebeurt,
maar hoe ik ervoor kies om te reageren.

Hoe anderen ervoor kiezen om te handelen, is hun keuze,
maar hoe ik ervoor kies om mijn leven te leiden
is waar mijn grootste kracht ligt.

Ik kan ervoor kiezen om mijn eigen wereld te creƫren
in deze wereld
zodanig dat de lelijkheid van de buitenwereld
is niet in staat om te storen
de schoonheid van mijn innerlijke wereld.

En ik kan glimlachen
want wat er ook buiten mij gebeurt,
Ik weet dat ik in vrede kan sterven
omdat mijn hart puur is
en ik ben toegewijd aan een pad van liefde.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Lucy Campbell

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final