3% (Serie, 2016 - 2020)


 Een wereld verdeeld in vooruitgang en verwoesting. De link tussen de twee kanten - Offshore en Inland - is een rigoureus en nauwgezet systeem genaamd The Process. Iedereen in Inland heeft een kans om The Process te doorlopen om een ​​beter leven te leiden in Offshore. Maar slechts 3% overleeft het.

De bevolking van BraziliĆ«, waar deze serie wordt geproduceerd en zich afspeelt, bedraagt ​​ongeveer 3% van de wereldbevolking.

3% is een serie die echt opvalt in zijn thema, want ik geloof niet dat een andere serie een soortgelijk dilemma zou hebben... De serie is gedeeltelijk Sci-Fi, maar het is niet moeilijk om het door de ogen van de realiteit te zien. Op de een of andere manier hielpen de personages om de serie spannender te maken. Wat ik leuk vond aan de personages is dat ze duidelijk onderscheiden worden tussen Side Actors en Event movers. En alle event movers hebben hun eerlijke bijdrage aan het verhaal. En elk personage dat de serie betreedt, draagt ​​bij aan de spanning en de sensatie. Van alle personages.. had ik er 2 het liefst.. Dat zijn Raphael (Rodolfo Valente) en Marco (Rafael Lozano), maar zoals eerder gezegd zijn andere personages net zo belangrijk voor de evenementen en elk zou zijn / haar favoriete personage hebben.. Het meest intrigerende deel van de serie was de allerlaatste test.. Ik was echt op mijn hoede, want de uitkomst was inderdaad onvoorspelbaar.. 
Het is duidelijk dat het budget niet te vergelijken was met een eerste of tweede klas Hollywoodproductie, waardoor sommige sets en buitenshots er een beetje cheesy en monotoon uitzien.
Waar deze show echter schittert, is door zijn personages. Je leeft met ze mee, haat ze, houdt van ze en voelt je uiteindelijk verwoest als de show zijn onvermijdelijke conclusies bereikt.
Een serie die het waard is om in alle opzichten te bekijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final