Patience


 Patience heeft me bezocht

En het herinnerde me eraan
Dat goede dingen tijd nodig hebben om tot bloei te komen
En groei langzaam en stabiel

Vrede heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Dat ik kalm mag blijven tijdens de stormen van het leven
Ongeacht de chaos om me heen

Hope heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Dat er betere tijden in het verschiet liggen
En het zou er altijd zijn om me te begeleiden en te verheffen

Nederigheid heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Dat ik het kan bereiken
Niet door te proberen mezelf te verkleinen en mezelf minder te maken
Maar door me te concentreren op het dienen van de wereld en het verheffen van de mensen om me heen

Vriendelijkheid heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Om zachter, vergevingsgezinder en medelevender voor mezelf te zijn
En degenen om me heen

Confidence heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Om mijn gaven en talenten niet te verbergen of te onderdrukken
Om ervoor te zorgen dat anderen zich prettiger voelen
Maar om te omarmen wat mij tot mij maakt

Focus heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
De onzekerheden en oordelen van anderen over mij
Zijn niet mijn probleem
En ik zou mijn aandacht moeten verleggen
Van anderen terug naar mij

Freedom heeft me bezocht.
En het herinnerde me eraan
Dat niemand controle heeft over mijn manier van denken, denken en welzijn
Maar ik

En de liefde heeft me bezocht
En het herinnerde me eraan
Dat ik er niet in anderen naar hoef te zoeken
Zoals het in mij ligt.

van Tahlia Hunter
Artiest: Jane Delaford Taylor

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final