Ik beloof


Ik beloof je dat je een mooi leven voor jezelf kunt opbouwen
Zelfs als je leven uit elkaar is gevallen
Zelfs als dingen om je heen zijn
Ben neergestort
En zelfs als de fundamenten van je leven zijn afgebrokkeld en weggevallen

Ik beloof je dat je een mooi leven voor jezelf kunt opbouwen
Zelfs als mensen je leven hebben verlaten
Of hebben ervoor gekozen je af te wijzen
Je voelt je verlaten, geĆÆsoleerd en alleen

Ik beloof je dat je een mooi leven voor jezelf kunt opbouwen
Zelfs als je grootste hoop en dromen in duigen zijn gevallen
En aan stukken gebroken
En de toekomst lijkt somber en onzeker

Ik beloof je dat je een mooi leven voor jezelf kunt opbouwen
Zelfs als je leven zoals je het kent
Is weggevallen

Omdat je vermogen om te creƫren
Is veel krachtiger
Dan het vermogen van het leven om je te vernietigen

Je vermogen om opnieuw te groeien en te regenereren
Is veel groter
Dan het vermogen van het leven om je te beschadigen

En je vermogen om te herbouwen
Is veel sterker
Dan het vermogen van het leven om je te breken

En je kunt het puin en de ruĆÆnes meenemen
Van wat er nog over is in je leven
En gebruik het om een toren te bouwen
Dat is nog groter en mooier dan voorheen.

En ik beloof je dat je een mooi leven voor jezelf kunt opbouwen

Alsof dingen in je leven op zijn kop zullen staan
Het leven kan je nooit ten val brengen
Zoals je altijd kunt herbouwen
En dat is je grootste kracht.

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Catrin Welz-Stein  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final