Er zijn momenten in je leven


 „Er zijn momenten in je leven

waar het nodig is om je voor te stellen
een mooiere en mooiere toekomst voor jezelf
en te geloven dat het mogelijk is.

Om dat te weten, hoe donker het ook is
je huidige omgeving kan zijn,
lichtere tijden liggen in het verschiet,
en om te weten dat dit in je hart waar is.

En om je dat te laten inspireren
om elke dag wakker te worden
en wandel door geloof, niet door zicht,
door deze woorden tegen jezelf te zeggen:

„Ik ben bereid de moeilijkheden van vandaag te doorstaan
naar mijn beste vermogen;
om te genezen wat ik kan genezen,
hou van wat ik misschien leuk vind,
en laat los wat ik mag vrijgeven,
omdat ik weet dat er nog mooiere tijden op me wachten,
en dit inspireert me dus om nu volledig te leven
voor de toekomstige versie van mezelf
wie zal me dankbaar zijn
omdat ik mezelf en mijn dromen niet heb opgegeven,
terwijl ik het beste uit mijn huidige omstandigheden haal
en zoveel mogelijk schoonheid vinden
in het heden.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van KatarĆ­na VavrovĆ” Artist

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final