Mei Frye


 Do not stand by my grave, and weep.I am not there, I do not sleep


I am the thousand winds that blow

I am the diamond glints in snowI am the swift, up-flinging rush

I am the sunlight on ripened grain,

I am the gentle, autumn rain.As you awake with morning's hush,

Of quiet birds in circling flight,I am the day transcending night.

Do not stand by my grave, and cry

I am not there,

I did not die.

- May Frye

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Blijf niet bij mijn graf staan ​​en huil. Ik ben er niet, ik slaap niet

Ik ben de duizend winden die waaien

Ik ben de diamanten glinstering in de sneeuw. Ik ben de snelle, opstijgende stormloop

Ik ben het zonlicht op gerijpt graan,

Ik ben de zachte herfstregen. Terwijl je wakker wordt in de ochtendstilte,

Van stille vogels die rondcirkelen, ben ik de dag die de nacht overstijgt.

Blijf niet bij mijn graf staan ​​en huil

Ik ben er niet,

Ik ben niet gestorven.

- Mei Frye

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final