The Gourmet Detective (TV Mini Series 2015)


SFPD-detective Maggie en gastronomische detective Henry maken grappen en lossen moorden op die op de een of andere manier verband houden met koken.

Ik vergat hoeveel ik genoten heb van het begin van deze mysteriereeks. De gastronomische detective Henry en de echte detective Maggie hadden een zeer controversiĆ«le start. Ze ontmoeten elkaar aanvankelijk tijdens een kookles waar Henry de gastinstructeur is en zij aanstoot neemt aan zijn "detective" -titel, maar ze ontmoeten elkaar later bij een moord. Henry was aanwezig bij een banket met de plaatselijke voedingsindustrie toen de moord plaatsvond. De politiecommandant koppelt Maggie en Henry aan elkaar... en de rest is een hoop geklets en geschiedenis.

Geweldige serie vol geweldige mysteries, nog betere grappen en enkele interessante voedselfeiten.

Ik heb in 2015 geen reviews hierover geschreven puur omdat ik het vergeten was,maar kwam het weer tegen op de streaming app With Love, als je je verveelt is dit een leuke serie om naar te kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final