Encanto (2021)


 Encanto vertelt het verhaal van een buitengewone familie, de Madrigalen, die verborgen leven in de bergen van Colombia, in een magisch huis, in een levendige stad, op een wonderbaarlijke, charmante plek genaamd Encanto. De magie van de Encanto heeft elk kind in het gezin gezegend met een uniek geschenk, van superkracht tot de kracht om te genezen – elk kind behalve Mirabel. Maar wanneer ze ontdekt dat de magie rond de Encanto in gevaar is, besluit Mirabel dat zij, de enige gewone Madrigaal, wel eens de laatste hoop van haar uitzonderlijke familie zou kunnen zijn.

Geweldige film vol geweldige emoties en lessen die grote verrassingen met zich meebrengen Encanto is een geweldige film vol leringen die grote verrassingen en geweldige emoties voor het publiek met zich meebrengt. Je zult versteld staan ​​van de vele schoonheden en magie in deze film.

De film vertelt het verhaal van Mirabel Madrigal (Stephanie Beatriz), een meisje dat deel uitmaakt van de Madrigal-familie, een familie waar iedereen supermagische krachten heeft. Maar is Mirabel van dezelfde lijn als zij? Een onverwachte gebeurtenis die het gezin in gevaar brengt, kan alles veranderen.

De verhaallijn is goed geschreven. Ik hou echt van de karakters. Ze zijn grappig en aardig en het soort mensen waar iedereen van houdt. Mijn favoriete delen zijn wanneer Antonio Madrigal met de dieren praat. Ik hou van dieren en heb ze altijd al willen begrijpen. Door het zien van deze film kreeg ik een groter verlangen om met dieren te communiceren. Dit is magisch! Ik hou ook van het deel waarin Mirabel het gezin gaat redden en ze iets grappigs zegt. De speciale effecten zijn geweldig. Alles is superkleurig. De achtergrondmuziek is buitengewoon; de muziek die ik het leukst vind is het avonturenlied waarop Mirabel op avontuur gaat. Ik hou van het avonturengenre en deze muziek accentueert het. Wat kostuums betreft, ben ik vooral dol op de kostuums die hun traditie tonen en tegelijkertijd eigentijdse outfits zijn. Ze zijn zo mooi!

De boodschap van de film is dat we in onszelf moeten geloven. Geef nooit op, want uiteindelijk zul je een licht vinden.
Mijn dochter was erg onder de indruk van deze film....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final