American Horror Story seizoen 12


 American Horror Story: Delicate, met Emma Roberts, Kim Kardashian, Cara Delevingne, Matt Czuchry, Billie Lourd, Denis O'Hare, Leslie Grossman en Michaela JaĆ© Rodriguez. Terugkerend dit seizoen zijn Annabelle Dexter-Jones, Odessa A'zion, Julie White, Debra Monk en Dominic Burgess, terwijl Zachary Quinto te gast is. Seizoen 12 is gebaseerd op het boek van Danielle Valentine, Delicate Condition, en wordt opgesplitst in twee delen. Het verhaal begint met Anna Victoria Alcott (Roberts), een zeer succesvolle actrice die alles lijkt te hebben, behalve datgene wat ze het liefst wil. Ze heeft meerdere mislukte pogingen ondergaan om zwanger te worden via in-vitrofertilisatie (IVF). Terwijl de geruchten rond een recente film toenemen, vreest Anna dat iets haar en haar streven naar moederschap als doelwit heeft .

Ik ben ernstig in rouw om de dagen dat deze show goed was. Elk jaar hoop ik dat ze iets van de Murder House- of Asylum-magie zullen heroveren, maar ik denk dat dit seizoen voor mij de laatste nagel aan de kist is.  Toen "Anna" de voormalige jurk van Madonna te zien krijgt om te dragen … als een knipoog naar Kim K die IRL de voormalige jurk van Marilyn Monroe draagt ​​… was dat te veel van het goede en ik vond het eigenlijk nergens op slaan. Ik vind Kim K opzich wel redelijk acteren, ondank de vele botox in haar gezicht waardoor er weinig gezichtsuitdrukking is. Jammer eigenlijk...
De eerste vijf afleveringen doen me denken aan Rose Mary's baby.
Alle verhaallijnen lopen door elkaar en ik vraag me af wat de bedoeling is van dit seizoen.
Spannend is het niet en geĆÆntrigeerd ben ik ook niet...
Mocht ooit de laatste delen van dit seizoen op de streamingsdiensten komen dan zal ik het wel afkijken , maar tot nu toe heeft dit seizoen geen wauw factor voor mij...




Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final