Ra


 Ik ben Ra die vandaag met je wil praten. Het belangrijkste dat ik wil zeggen is je pad naar jezelf. De enige manier.

Ik zeg: Zoek jezelf Mens, zoek jezelf!
Je bent nog niet heel, je bent niet genezen - je bent niet compleet. Je wordt heel als je jezelf, je hele, je wederhelft vindt dat het tijd is om mee te doen.
Jullie mensen zijn zoveel vergeten door de eeuwen heen. Toch heb je zoveel negatieve herinneringen te verwerken. Jullie moeten mijn lieve vrienden weten dat de negatieve herinneringen niet van jou zijn! Die gebeurtenissen worden je opgelegd door andere krachten die niet tot je kern behoren.
Jullie mensen zijn allemaal stralende wezens uit de Goddelijke wereld. Jullie zijn allemaal Liefdevolle lichtwezens uit het Koninkrijk van God. In je kern ben je God.
Je koos ervoor om de planeet Aarde vorm te geven met Gods hulp. Je wilde God een geschenk geven, een nieuwe ervaring om het universum te ontwikkelen. Je hebt een planeet gecreƫerd met de hulp van Goddelijke krachten.
Ontwikkeling kwam tot stilstand, alles kwam stilstand-je had niets te geven als geschenk aan God / de Bron. Ontwikkeling komt voort uit beweging, uit chaos.
Het idee is geboren dat je twee polariteiten kon worden, de wezens die tegenwoordig man en vrouw genoemd worden. Vandaag heb je je zo ver ontwikkeld dat je volwassen genoeg bent om je met jezelf te verenigen, weer te verenigen met jezelf.
Onthoud dus nu mijn woorden: Seek Yourself Mens. Zoek datgene wat je kern is, wat je geheel is, wat je afkomst is.
Ruim alles weg wat niet jij bent, dat is niet jezelf. Bewaar in je kern, in jezelf alleen dat wat puur is en van jezelf is - jouw ′′ IK BEN ".
Je bent dan klaar om jezelf te ontmoeten, je originele IK BEN. Je hoeft nergens naartoe te reizen om dat te doen. Je moet niemand anders dan jezelf ontmoeten. Je hoeft alleen in jezelf te gaan door je eigen bewustzijn.
Je zelf is je enige manier om thuis te komen, om in je te voelen dat je een Licht en stralend wezen bent, voor eeuwig verenigd met God.
Het deed pijn aan je hart toen je ooit verdeeld was, je wederhelft en jezelf. Je hebt gezocht en gezocht, levenslang na leven. De tijd is niet rijp geweest, de evolutie was niet overgegaan tot zijn hoogtepunt.
Maar nu is het zover, Geliefde Man. Zoek jezelf maar. Zoals Sananda zo vaak zegt:
′′ Je bent de weg, de Waarheid en het Licht (leven) ". Ga nu in je hart, zoek jezelf. Ontvang alle liefde die we je sturen in het spirituele rijk. Open je hart en ontvang, voel de steun, de hulp en de grote liefde die je altijd ontvangt als je jezelf ervoor openstelt.
We eindigen hier voor deze tijd. Bedankt, bedankt. JOUW vriend Ra,
de Zonnegod

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final