Dagkaart uit Aartsengel Michael orakelkaarten


Ik vraag je mij te helpen met het loslaten van mijn schuldgevoelens en mijzelf te vergeven. Geef mij alsjeblieft een advies over hoe ik mijn woede of angst naar andere mensen toe kan loslaten. Dankjewel Aartsengel Michaël dat je mij toestaat mijzelf te zijn en vrede te voelen.



Aartsengel Michaël ziet dat een schuldgevoel het geluk dat je zoekt in de weg staat. Je geeft jezelf de schuld van iets dat allang voorbij is, maar de tijd is aangebroken dat je het loslaat - vooral omdat het hebben van schuldgevoelens naar jezelf niet productief en ongezond is. In feite heb je niets verkeerd gedaan. Je deed toentertijd het beste wat je kon doen.

Betekenissen van deze orakelkaart
- Denk en spreek liefdevol over jezelf
- Houd op met het gepieker over het verleden
- Stuur zegeningen naar degenen op wie je boos bent als een manier om jezelf en de situatie te helen
- Weet dat je geen enkele controle hebt over de gevoelens en reacties van andere mensen
- Sluit je aan bij een (zelf)hulpgroep, zoals bijvoorbeeld de AA

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final