Dagkaart uit het Orakel van de Verandering


De mens is vooringenomen als het gaat om 'eerlijkheid' en 'gemak'. 'Dat klinkt angstaanjagend; zegt men. 'Ik weet niet of ik dat kan doen; wordt er gemompeld, terwijl er verlangend wordt gekeken naar plaatsen en avonturen die men graag wil beleven, en waar men toch ver van wil blijven. Je ziet, het nieuwe en opwindende maakt je bang - en je bent geobsedeerd door het vermijden van angst. Je wilt helemaal geen moeilijkheden. Je wordt verteerd door het vermijden van pijn. Je zult alles doen om onzekerheid te vermijden. En doordat je druk bent met veiligheid en gemak, geruststelling en gebrek aan uitdaging, vergeet je helemaal te leven! Je begint te leven alsof uitdagingen en verandering een soort vloek zijn! Ik ben ook bang! En al je helden zijn ook bang geweest, alle groten waren het ook. Maar ze lieten zich niet door hun angst overheersen, of lieten hun dromen niet bederven! Ze hadden hoogtevrees, maar ze vlogen toch! Klim vandaag op de rug van iemand die je mee omhoog kan nemen, die je hulp heeft aangeboden, en pak die kans - vertrouw - en vlieg! Met deze betrouwbare vriend val je niet, en door deze kans te nemen. veranderen je angsten in vrolijkheid, opwinding en pure levenskracht!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final