Als ik weer kon beginnen

 Als ik weer kon beginnen, ga terug al die jaren.

Ik zou het verborgen deel van mezelf bewonen, het deel dat ik had weggestopt om goedgekeurd te worden, leuk te vinden & zogezegd veilig te zijn.

Ik zou haar mijn huid laten vullen, haar stem laten brullen & haar waarheid door de botten van het leven laten echo.

Ik zou haar voeten laten lopen voor veiligheid, haar energie vergooit grenzen & haar woorden roepen de wolven & heksen op.

Ik zou haar steunen, niet verstoppen, ik zou van haar houden, niet beschamen.

Ik zou helemaal haar zijn, want ik weet nu, ze was mijn kompas, mijn waarheid, mijn wild.

~Brigit Anna McNeill

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final