Dagkaart uit de Guilded Reverie Lenormand kaarten


Positieve kaart
Sleutelwoorden: Liefde, Zachtheid, Optimisme
Kaartcombinaties: Lenormand Het Hart combinaties
Mijn beeltenis wordt gebruikt voor geluk en liefde. Ik ben je gevoelens en emotie. 1k ben je hartstocht en toewijding. Zorg dat er geen slechte kaarten in mijn buurt liggen om deze liefde en genegenheid te bederven.

In klassieke Lenormand-decks varieert de afbeelding van het Hart van een bijna biologisch fysiek hart tot een opzichtig romantisch hart, verfraaid met bloemen en andere versieringen. Het Hart staat uiteraard symbool voor liefde en relaties. Hier zien we dat het Hart wordt gevormd door twee zwanen, een vogel die zelf symbool staat voor hoffelijke liefde, monogamie en eeuwige trouw. In Lenormand staat het Hart altijd voor positieve gevoelens. Het leggen van de combinatie Hart met Klaverbladen (2) en Ring (25) belooft liefde, geluk, binding en een huwelijk. Het Hart en de Roede (11) of Zeis (10) is wellicht niet zo'n gelukkige combinatie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final