Dagkaart uit Journey to Love orakel


LIEFDE

Ooh ooh de liefde… Liefde is de diepe acceptatie van en genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander, of zichzelf. Liefde kan betrekking hebben op een een levend wezen, zoals een mens en dier, of voor dingen. Liefde is altijd onvoorwaardelijk. Liefde is altijd en overal. Wanneer je de onvoorwaardelijkheid van de liefde weg haalt hou je voorwaardelijke liefde over. Voorwaardelijke liefde is eigenlijk niets anders dan ruil.
“Als jij dit doet, dan doe ik dat”.
Als jij maar gelijk een berichtje terug stuurt, dan hoef ik niet in paniek te raken“.
Onvoorwaardelijke liefde betekent niet dat je alles maar toe laat. Je hebt je eigen gezonde grenzen en weet deze ook als zodanig aan te geven. Verder is er wederzijds respect voor elkaars zijn. Als het niet werkt, is het tijd om de ander in liefde los te laten.
Onvoorwaardelijke liefde betekent ook dat je de ander loslaat, als de ander zijn geluk ergens anders wilt beproeven.
Vandaag staat in het teken van liefde, je kunt een blijk van liefde ontvangen of delen met een ander.
Amor – genegenheid – affectie – belangstelling – toewijding – warmte

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final