ɢᴇꜰʟᴜɪꜱᴛᴇʀ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ᴇɴɢᴇʟᴇɴ


Goedemorgen lieve mensen,
ɢᴇꜰʟᴜɪꜱᴛᴇʀ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ᴇɴɢᴇʟᴇɴ
In ons dagelijks leven worden we voortdurend gebombardeerd met verschillende boodschappen die erom strijden om gehoord te worden. Gebruik jou bewustzijn om boodschappen met een hoge vibratie te 'horen' , in plaats van af te stemmen op het overweldigende aantal op angst gebaseerde boodschappen die we ontvangen uit de maatschappij of het massabewustzijn.
Luister naar het gefluister van de engelen in jouw hart. Vraag je engelen om je te helpen het gefluister van het universum te horen.
Mooie affirmatie: ik breng mijn bewustzijn naar binnen en ontdek het hele universum. Mijn engelen begeleiden me liefdevol. Het universum is vol tijdloze wijsheid. Ik ben geliefd. Ik kies liefde.
Ik wens jullie een liefdevolle dag toe ❤🙏

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final