Dag Boodschap

De mensen die we de meeste tijd doorbrengen, zullen een enorme invloed hebben op ons gedrag, onze stemming en onze relatie met onszelf en anderen.

Dit is het moment om dapper te zijn, let op wat er met je leven gebeurt als je met mensen bent die respectloos, neerbuigend, negatief en oneerlijk zijn. Wees je er terdege van bewust hoe dit een rol speelt in je energie en je enthousiasme voor het leven om elke dag je ware, beste zelf te zijn.

Sta op, maak een plan en verwijder ze vriendelijk uit je invloedssfeer.
Als volledige verwijdering niet mogelijk is, beperk dan de tijd aanzienlijk en plaats een onzichtbaar schild om je heen als je bij hen bent.
Betrek je niet, probeer niet te veranderen of betrokken te zijn. Doe de verplichte tijd en maak deze kort.

Maar voor het grootste deel kunnen we mensen laten gaan en hen het beste wensen, we zijn gewoon te bang voor wat er zou kunnen gebeuren.
Zullen ze een hekel aan me hebben? Zal ik alleen zijn?
Het onbekende is beangstigend, maar de pijn van de realiteit van nu is erger.

Genoeg is genoeg. Je verdient beter.
Dit is jouw jaar om dapper te zijn en het gelukkige, succesvolle leven na te streven waar je zo naar verlangt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final