Er is zoveel meer


Er is zoveel meer dan ik bewust ervaar
Waardoor ik de natuur mij laat omarmen
Mij te begeleiden in mijn pad hier op aarde
Een nieuwe lente, een nieuw begin
Stel ik mij open vanuit de essentie van mijn bestaan
Het licht van liefde en energie te delen met jou
A Thought On by Geert Meijer 30-04-2023
Photo by Geert Meijer ‘Birch view’
Er is zoveel meer dan ik me bewust ben
Waardoor ik me laat omarmen door de natuur
Om mij te begeleiden op mijn pad hier op aarde
Een nieuwe lente, een nieuw begin
Ik open mezelf vanuit de essentie van mijn bestaan
Om het licht van liefde en energie met je te delen

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final