Dagkaart uit Helen met de Elfen


AFFIRMATIE

Ik zorg heel goed voor mijn lichaam, en ik verlang alleen nog naar gezond eten en drinken.
Je krijgt nu de boodschap je te reinigen van alles wat giftig is, je lichaam, je geest, je hart en je omgeving. God en de elfen zullen je hierbij helpen.

BESCHRIJVING

Het is tijd om alle afvalstoffen te verwijderen, van binnen en van buiten. Deze kaart bevestigt je innerlijke leiding, die je vertelt alle schadelijke gewoontes los te laten. Ga de natuur in en doe een beroep op de elfen om bij je te zijn. Vraag God en de elfen om je te helpen alle afvalstoffen, alles wat giftig is, los te laten uit je lichaam, je geest en je hart. Vraag hen je te helpen los te komen van je gehechtheid aan gewoontes die je meer schaden dan goed doen. Je zult ontdekken dat je binnenkort een heel natuurlijke behoefte krijgt aan organisch vers voedsel en verse producten. Je zult de informatie willen lezen over de ingrediƫnten in alle voedingsmiddelen, dranken en toiletartikelen, je zult alleen nog maar natuurlijke producten willen gebruiken. Je zult hierin geleid worden, weg van milieuschadelijke stoffen. En wat het belangrijkste is, je denken en je voelen gaan een andere koers varen, niet meer die van oordelen en angst, maar in plaats daarvan gebaseerd op liefde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final