Vijandigheden


 Deze kaart vertegenwoordigt de vijandigheden die je nu en in de toekomst van anderen kunt krijgen als je uitbreidt naar een hoger bewustzijn. Het kan zijn dat je ook mensen uit je verleden tegenkomt die naar voren komen onder het mom van liefde en pure intentie, misschien vol excuses, maar die vijandig tegenover je kunnen worden als je grenzen op hun plaats blijven. Er zullen momenten zijn waarop anderen die jaloers op je zijn of aan bewusteloosheid lijden, zullen proberen je licht uit deze wereld te verwijderen in een poging je te dwingen anders te zijn dan wie je bedoeld bent te zijn. Ze kunnen heimelijk of openlijk proberen twijfel te zaaien door intimidatie, leugens, afleiding of bedrog. Maar je kunt de waarheid zien! Beheers deze energie door altijd jezelf te zijn, en laat anderen geen zeggenschap hebben over wie je bent. Hierdoor blijf je stevig in je kracht staan. Stuur ze liefde en blijf doorgaan! 


De waarheid zal altijd zegevieren. Niemand heeft gezegd dat het gemakkelijk zou zijn, maar degenen die zich tegen jullie verzetten zullen uiteindelijk buiten de boot vallen als jullie doorgaan met het kiezen van het pad van licht waar jullie je momenteel op bevinden. Je bent veilig en niemand zal je kwaad doen. Blaffen kan je geen kwaad doen. Kom voor jezelf op, vergeef gemakkelijk en volg je hart, nu en altijd. 

"Deze kaart laat een man zien die zijn zwaard opheft, klaar om de strijd aan te gaan. Wanneer de kaart naar voren komt, wordt een situatie onthuld waarin vijandelijkheden tegen jou op het punt staan ​​te gebeuren (of al zijn begonnen). Deze agressieve energie kan verbaal, emotioneel of emotioneel zijn. wanneer iemand in uw omgeving overdreven kritisch, veeleisend of kwetsend is. In een werk- of sociale situatie kan er sprake zijn van achterbaksheid of regelrechte laster.

Of deze energie nu nieuwe of oude energie is, nu is het tijd om de controle terug te krijgen. Het toestaan ​​van oneervolle behandeling door anderen in een open uitnodiging aan het Universum om jou meer te sturen. Het voelt misschien riskant, maar je moet de moed hebben om nu en altijd voor jezelf op te komen."

Affirmatie: 'Ik krijg in mijn leven de vredige, harmonieuze behandeling die ik verdien. Ik stel grenzen, doe redelijke verzoeken en maak mijn verwachtingen duidelijk.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final