Het leven

 Het leven gebeurt en niets houdt het tegen:

"Mijn doel is nu om het te leven."

Ik laat alles los, behalve mijn geluk.

Ik heb geen tijd om te lijden, want ik heb al betaald voor de extra uren die ik eraan heb gewijd.

Ik heb geen tijd voor woorden die mij minder willen maken, want die zijn niet van mij.

Mijn focus is om te glimlachen, want ik heb al vele nachten gewijd aan huilen.

En als er stenen op de weg verschijnen, spring ik er overheen.
En als er orkanen door komen, was ik mijn onzekerheden weg met de regen en profiteer van de wind om verder te gaan.

Het leven gebeurt en niets houdt het tegen.

Ik ben alles wat je ziet en heb geen tijd om te doen alsof.

Ik vrees niet dat ze me zullen vastbinden en van mijn vrijheid beroven.

En als ik weer val dan ben ik er niet bang van en maak ik me ook geen zorgen.

IK HEB VROEGER AL LEREN VLIEGEN...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final