Dagkaart uit De Geheimtaal van Kleuren


BESCHRIJVING

Een watermeloen heeft de kleur van zachtheid, vriendelijkheid en mededogen. Het moedigt genegenheid, zelfacceptatie en vriendelijkheid aan. Watermeloen betekent plezier en kan ervoor zorgen dat je innerlijk kind verschijnt. Het helpt mensen die zichzelf onderschatten, die zich alleen voelen, of bedroefd. Watermeloen moedigt ook aan tot edelmoedigheid, helen en begrip. Laat de stralen van watermeloen je bewust worden van je leuke, vrolijke, speelse aard.

ADVIES

Het is tijd om je innerlijk kind te voeden en te verzorgen. Welke leuke, opwindende dingen kun je vandaag doen die je aan het lachen maken en je laten genieten? Je innerlijk kind heeft plezier nodig en wil zich goed voelen. Doe je ogen dicht en visualiseer jezelf als een klein kind. Vraag dit kleine kind: 'Wat lijkt je vandaag leuk om te doen?' Het kind zou kunnen zeggen: 'Ik wil naar buiten gaan om met de bal te spelen in het park.' Misschien wil het een spelletje spelen, een ijsje eten of speelgoed kopen. Luister ernaar en doe het. Visualiseer dit kind voordat je gaat slapen, omringd door de zachte kleur van watermeloen terwijl het vredig rust. Zeg: 'Goddelijke geest, help me alstublieft om in contact te komen met mijn leuke, enthousiaste natuur, die gemakkelijk is in de omgang, zodat ik, waar ik ook ga, vreugde en gelach kan verspreiden.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final