Dagkaart uit Orakel van de Verandering


Wijsheid zo licht als een veertje.

BESCHRIJVING

Wijsheid is niet zwaar of wreed, en wordt je niet op een verschrikkelijke manier gegeven. Wijsheid is net zo eenvoudig als open zijn en bereid om te ontvangen - en als je bereid bent, als je hebt besloten dat je het waard bent om te leren en dit wilt, dan zal deze prachtige uil, mijn andere zelf, graag willen dat ik je deze veer geef: Deze veer is de talisman van magie, van wijsheid die blijft en waar je steeds weer een beroep op kunt doen. Zijn kracht en wijsheid zal nooit opdrogen wanneer je deze veer in gedachten voor ogen houdt. De getijden wisselen, maar dit vederlichte stukje wijsheid blijft constant. De hemel heeft de maan en de sterren, en is helderblauw wanneer de gouden zon schijnt, en deze wijsheid verdwijnt nooit of wordt nooit een zware last, zoals met bepaalde kennis wel het geval is. Je zult je soms afvragen wat je moet doen, omdat je zegt dat de dingen zijn veranderd. Daarom spreekt deze zachte wijsheid je weer toe en zul je je weg weer vinden. Kennis is niet zwaar, of onderdrukkend of nadrukkelijk. Dit is de waarheid - deze wijsheid is zacht en licht en moet worden gekoesterd. Het is ons geschenk nu aan jou. Blijf even stilstaan. Geef ons je hand. Voel het geschenk dat we met je willen delen. Voel de wijsheid in je stromen. Ah, helderheid!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final