3 Kaartlegging


 Het gaat vandaag misschien een beetje chaotisch aanvoelen, vooral op gezinsgebied.

Er kunnen wat spanningen ontstaan, tussen de kinderen, en dat geeft voor jou als volwassene een nogal hooggespannen gevoel.
Je hebt al zoveel aan je hoofd en nu moet je deze "problemen" er ook nog bij nemen.
Mocht je geen kinderen hebben dan kan het zijn dat er iets voorvalt op het werk tussen collega's.
Ik heb wel het gevoel dat je naast de zijlijn staat. Ik sta erbij en ik kijk ernaar. Maar ze betrekken jou erbij en komen naar jou toe om hun beklag te doen.
Het beste advies dat ik je kan geven, als het gaat over de collega's op je werk, is je aan de zijlijn te houden en je niet te mengen in de discussies.
Gaat het over de kinderen dan zou ik kijken of jij als volwassene, met gezond verstand, een compromis met hen kan sluiten om het probleem niet te laten escaleren.

De hoop kaart laat gelukkig zien dat de chaos niet lang gaat blijven aanslepen.
Gebruik je gezonde verstand en kom enkel tussenbeide als het echt nodig is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final