Dagkaart uit Aartsengel Michael orakelkaarten


AFFIRMATIE

Aartsengel Michaël, ik roep je nu aan. Dankjewel dat je mij luid en duidelijk een advies hebt gegeven dat ik makkelijk kan begrijpen. Dankjewel dat je mij gemotiveerd hebt en de moed en
het vertrouwen gegeven hebt om gezonde veranderingen in mijn leven aan te brengen.

BETEKENIS

  • De juiste tijd is aangebroken om met een nieuw project te beginnen: start een eigen onderneming, maak je een goed boek eigen of maak een positieve verandering in je leefstijl
  • Luister naar je innerlijke leiding, zelfs al begrijpen andere mensen je niet
  • Vertrouw erop dat je financieel ondersteund wordt terwijl je doorgaan met je plannen

BESCHRIJVING

Je hebt deze kaart getrokken als bevestiging dat je gedachten en handelingen in de juiste richting gaan voor het bereiken van je levensdoel en innerlijke vrede. Je hebt zorgvuldig geluisterd naar de adviezen van je innerlijke leiding en de engelen klappen in hun handen dat je dit zo getrouw navolgt. Hoewel je nog niet duidelijk ziet waar het allemaal goed voor is, willen de engelen je graag laten weten dat zij je op elke stap van je weg van advies dienen en je beschermen. Houd het goede werk hoog!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final