Dagkaartje


 Deze kaart kondigt een vertrek aan een vertrekt uit een, voor jou, bekende omgeving. Je bent op een punt gekomen dat je je eigen weg wilt gaan en zet daarin stappen ook al heb je nog geen zekerheid over wat de toekomst zal brengen toch zet je al stappen richting een nieuwe weg.

Misschien brengt je dit wel een zwaar gevoel omdat er twee dingen tegelijk spelen: Je vertrekt met pijn in je hart van dat wat betekenis voor je had en je weet niet waar je naar toe gaat of wat de toekomst je zal brengen.

Het advies voor vandaag, gebaseerd op de energie van de kaart, is om tijd te nemen voor zelfreflectie en introspectie. Sta stil bij je diepere verlangens en behoeften. Vraag jezelf af of je op het juiste pad bent om deze verlangens te vervullen. Het kan zijn dat je merkt dat bepaalde verlangens of doelen niet langer bij je passen, en dat het tijd is om nieuwe richtingen in te slaan.

Wees eerlijk tegen jezelf over je gevoelens en emoties. Als er onverwerkte emoties zijn die je tegenhouden, is dit een gunstige tijd om ze te erkennen en ermee om te gaan. Dit kan betekenen dat je oude patronen of situaties moet loslaten die je groei belemmeren.

Het is belangrijk om geduldig te zijn tijdens dit proces. Geef jezelf de ruimte om te groeien op een tempo dat voor jou comfortabel is. Vertrouw op je intuĆÆtie en volg de weg die voor jou het beste aanvoelt.

Vragen die je jezelf kan stellen:

Waarvan mag ik me losmaken?
Hoe sta ik tegenover de nieuwe weg die ik mag gaan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final