Als mensen eraan zouden denken

 Als mensen eraan zouden denken hun leven te beschermen, het in de grootste zuiverheid te bewaren, zouden ze zoveel meer mogelijkheden hebben om hun aspiraties te verwezenlijken!

Want het verlichte, heldere leven is de bron van alle rijkdommen.
Helaas kennen heel weinig mensen die waarheid.
De meesten verspillen hun leven en als ze zich volledig uitgeput voelen, zonder enige lust en energie om wat ook te ondernemen, begrijpen ze het niet en klagen ze.
Als ze maar niet zouden klagen en tenminste zouden erkennen: ‘Kijk, ik heb ervaringen opgedaan, ik besef nu dat ik me heb vergist, ik begrijp wat ik had moeten doen. In de toekomst zal ik me verstandiger gedragen.’

Dus jij die het licht van deze Leer ontvangt, wees waakzaam.
Als je een wetenschap nodig hebt, de enige, de ware, dan is het wel deze: hoe je je leven dient te bewaren, in het besef dat alleen al de kwaliteit van je gedachten en je gevoelens inwerkt op je energiereserves, op de kwintessens van je wezen.
Dus de beste manier om je leven te bewaren, is het in dienst te stellen van de Hemel.



Omraam MikhaĆ«l AĆÆvanhov

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final