Dagkaartje


 Heeft je levenstaak jou al gevonden?

Leef je volgens je roeping?
Welk diep verlangen bespeur je in je hart?

leder van ons heeft een prachtige missie in het leven, ook al weet je soms niet precies wat die missie is. In wezen leven veel mensen volgens hun roeping zonder zich te herinneren dat ze die voor
zichzelf gekozen hebben.
Het is heel gemakkelijk om je te herinneren wat je levenstaak is.
Jij weet wat je levenstaak is. Jij kent jezelf en je levenstaak beter dan wie ook. Je kent ook je prachtige gaven die je hier met ons mag
delen. Je mag de moed tonen om je licht te laten zien, je mag je gaven erkennen en ze als geschenk gebruiken. Je zult zien dat ze nodig zijn, dat jij nodig bent.
Als je je afvraagt waarom je er bent en als je al je talenten durft te zien, als je je grootsheid durft te aanvaarden, zul je verbaasd staan over wat een groots wezen je bent en met welke wonderlijke
gaven je gezegend bent.

Toolbox
Doe je ogen dicht, kom volledig bij jezelf en zeg hardop: 'lk aanvaard mijn gaven en mijn grootsheid! Ik aanvaard mezelf in mijn
prachtige volmaaktheid en ik ben dankbaar voor deze prachtige geschenken die ik met mijin wereld mag delen'

Je zult voelen dat je lichaam bij elk woord steeds meer begint te gloeien, dat je steeds meer Ć©Ć©n wordt met jezelf en met je taak. Je
zult voelen dat elke cel zich opent en dat een onmetelijke stroom van licht en liefde de wereld in straalt.
Dank de liefde dat ze je toestaat om je talenten op zo'n prachtige manier te erkennen en dat ze je toestaat deze talenten en deze liefde te delen met je lichaam en bewustzijn op aarde en in alle andere werelden.

De boodschap van het licht aan jou:
Je absolute JA tegen jezelf zorgt ervoor dat
al je ervaringen je dienen. Je JA als reactie op
je roeping en de roep van je ziel zorgt ervoor
dat je vol liefde met alles kunt omgaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final