Leerlingen

 Leerlingen van een Inwijdingsschool zijn als boomgaarden, waar allerhande fruitbomen groeien die door de goddelijke tuiniers, de intelligente en lichtende geesten van de natuur, bezocht worden.

Zij roepen uit: ‘Ho, kijk eens: die appel, die watermeloen, die perzik... wat voor prachtige vruchten!
Laten we er snel van proeven!’
Ja, wanneer zij een mens opmerken die uiteindelijk ontwaakt voor het spiritueel leven, houden zij zich met hem bezig en genieten ze van al het licht dat hij uitstraalt.
Op die manier worden alle vrouwen en mannen bezocht door de tuiniers van de Hemel.

Iemand zegt: ‘Maar ik heb niets om te geven, ik ben geen boomgaard, hoe kan men dan bij mij iets komen zoeken?’
In feite is er altijd een nuttig element te vinden, zelfs bij giftige planten, al was het maar om er geneesmiddelen van te maken.
Ook al beseffen zij het niet, de mensen worden bezocht door schepselen van de andere wereld: zij komen de elementen verzamelen die mensen uitstralen, om deze te gebruiken.



Omraam MikhaĆ«l AĆÆvanhov 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final