Dagkaart uit Het Orakel van de Lichtwerkers


U zit midden in de genezing van uw hart - een genezing van de angsten en zorgen die u hebben belemmerd te genieten van uw volle pracht. Lady Nada is hier met al haar zachte kracht en wast u in zachtroze licht. Alle boosheid, angst, verdriet, bitterheid, teleurstelling en pijn worden gekalmeerd tot ze veranderen in vrede. Zij brengt u een teken van uw toekomstige ontplooiing in diepere liefde.

BESCHRIJVING

De roze roos van Lady Nada is een spiritueel geschenk van hogere leiding. Hij brengt liefde, genezing, kracht en compassie naar uw hart. U voelt zich misschien emotioneel uitgeput, boos angstig, depressief, chronisch vermoeid of uw welzijn is aangetast. Misschien is uw hart zo moe dat u last hebt van 'compassievermoeidheid', waardoor u het moeilijk vindt om te zorgen hoewel het uw aard is om heel barmhartig en vriendelijk te zijn. Of misschien hebt u uw hart en ziel gestopt in iets of iemand en hebt u het gevoel dat uw inspanningen terzijde worden geschoven of als vanzelfsprekend worden gezien. Misschien verwerkt u een groot verlies. Wat de reden ook is, Lady Nada is gekomen om uw ziel te troosten. Uw pijn zal voorbijgaan en uw lijden zal worden verlicht, sneller en zachter dan U misschien verwacht.
De roze roos van Lady Nada ontplooit zich als een energiek geschenk dat zachtjes pulseert in uw hartchakra met liefde en schoonheid. Het brengt u troost, zachte strelingen van goddelijke liefde en de geruststelling dat u prachtig bent zoals u bent. Lady Nada zegt: 'Wat houd ik van je, geliefd kind van het licht. Wat houd ik veel van je. Ik stuur je nu liefde en acceptatie zodat jij van jezelf kunt houden met alle compassie, vriendelijkheid en onvoorwaardelijkheid die ik voor je voel'.
Als er iets of iemand is die je moet vergeven, zal dit geschenk van Lady Nada u de kracht geven dat te doen. Uw vermogen om te vergeven maakt u geen voetveeg voor anderen. Het zal u bevrijden zodat u het verleden achter u kunt laten. Laat de keuzes van andere mensen dus gaan over hun lessen (en niet over uw betekenis) en kies ervoor om nu van mezelf te houden.
Als u op een lastig punt in uw leven bent, denk er dan aan dat de roos, ondanks zijn doornen, een heerlijke geur heeft. Hij is een krachtige en wijze ziel die een pad kies, dat echte uitdagende momenten kent. Maar door die uitdagingen kan veel kracht worden ontwikkeld. Wanhoop niet als u ver van het licht lijkt te zijn. U reist eenvoudig een tijdje door het duister. Uw innerlijke licht is sterk genoeg om te kunnen zien, zelfs op de donkerste momenten. Die tijd zal echter al snel voorbij zijn en u zult zich realiseren hoeveel u bent gegroeid door deze ervaring. U zult uw weg vinden naar vrede en geluk. Vertrouw nu uw eigen innerlijke licht en de liefdevolle vriendelijkheid van Lady Nada's zegen. Dat is voldoende om u op te tillen naar het licht van liefde en vrede.
Ga terug naar die liefde, naar de roze roos die opbloeit in uw hart, als u zich verloren voelt. Sommige uitdagingen zijn bedoeld om u te helpen groeien in het vermogen om zonder voorwaarden lief te hebben, om u over te geven aan het goddelijke - zelfs als dingen geen zin lijken te hebben. U krijgt te maken met dergelijke uitdagingen omdat u capabel, krachtig en wijs bent. Het universum houdt zoveel van u. Het leidt u iedere dag naar uw mooiste bestemming. Laat schuldgevoel en angst los. Weet dat u liefde bent - altijd bent geweest, altijd zult zijn.
Uw begeleiding deelt nu met u dat, wat uw worstelingen ook mogen zijn, al snel zal blijken dat het niets meer zijn dan stappen op uw pad naar de mooiste bloei van uw ziel. Wees geduldig. Rust met dit roze licht in uw hart, geliefde ziel, want genezende energie stroomt nu naar binnen. Vertrouw dat uw hart iedere pijn kan overwinnen. Het zal echt genezen, opengaan en nog krachtiger liefhebben dan daarvoor. Dat is de moed van uw hart.

EXTRA TOELICHTING

Ik ontvang dankbaar het roze licht, de zegen van Lady Nada in onvoorwaardelijke liefde. Mijn hart wordt zachter en gaat open. Het roze licht van haar rozenzegen vult me met een zoete geur. Ik laat los. Ik voel me veilig en gekoesterd. Ik weet dat er altijd van me wordt gehouden. Ik ben nu en altijd dankbaar voor de bescherming, interventie, leidende hand en tedere genade van liefde in mijn leven, op alle manieren. Moge ik weten dat ik liefde waard ben en mezelf echt liefhebben zodat ik echt en vrij liefde kan geven aan anderen, aan de wereld. Mogen alle wezens echt liefde kennen. Door mijn eigen vrije wil, amen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final