Dagkaart uit De Kracht van het Wiel


Ik neem de nodige tijd om van de natuurlijke ritmes van mijn lichaam te leren. Ik waardeer u, Grootmoeder Maan, dat u me leert om een te worden met de creatieve kracht in mij.

TREFWOORDEN

Zelfreflectie, innerlijk ritme, intuïtie

BESCHRIJVING

Vertrouw op je intuïtie wanneer het gaat om zaken die het hart betreffen. Net zoals Grootmoeder Maan de verschillende stadia doormaakt om haar cyclus te voltooien, kun jij ook leren om het natuurlijke ritme van je eigen lichaam te volgen.
Bekijk je leven eens. Sta je aan het begin van een relatie of een project? Zo ja, doe dan een beroep op de energieën van Grootmoeder Maan om je te helpen deze te voltooien. Het is nu de juiste gelegenheid om het natuurlijke ritme van je eigen lichaam te onderzoeken.
Als je in een creatieve sector werkt, ontdek dan de piekmomenten van je productiviteit door een te worden met de creatieve kracht in je. Ie fysieke krachten worden nu groter, dus besteed nu veel aandacht aan de boodschappen die je om je heen krijgt. Grootmoeder Maan biedt je het geschenk aan van zelfreflectie. Neem nu de tijd om een kijkje in je innerlijke zelf te nemen zodat je kunt leren het meeste uit je natuurlijke creatieve ritmes te halen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final