Mijn kleine ik

 Mijn kleine ik, ik heb jouw beloofd ik sta altijd aan je zij. Ik stel je niet meer teleur want jij bent een deel van mij.

Een deel wat lang gekwetst was verdrietig, teleurgesteld gefrustreerd en ook bang. Meer dan de helft van mn leven heeft het geduurd voor ik haar kon troosten en haar begreep ja het duurde erg lang.
Maar nu is ze weer blij want ik hou van haar en ik heb haar gerustgesteld en getroost zodat ze weer als een kind vrij kon zijn. Ik heb haar toegesproken en geknuffeld en ik heb haar geholpen met het loslaten van al dat verdriet die verwachtingen en die pijn.
Geef het kind in je de aandacht en de liefde die het vroeger misschien gemist heeft en verlos haar, maak haar vrij. Vergeef jezelf dans weer, maak plezier laat los wat jouw zo heeft gekwetst en wees als een kind weer gelukkig en blij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final