Een knuffel

 EEN KNUFFEL VOOR HET MEISJE WAT IK WAS...

Verlegen en onzeker.
Aan dat delicate en gevoelige meisje,
die huilde en leed.
Ze voelde zich alleen.

Een knuffel aan de vrouw die ik ben geworden, koppig en onvolmaakt maar altijd oprecht.

Sterk met een hart altijd te bloot.
Aan de vrouw die probeert beter te worden en die nooit stopt met dromen.

Voor de vrouw die ik ben.
Voor alle liefde die ik in me draag.

Voor mijn overwinningen en mijn nederlagen.
Voor alle keren dat ik opgestaan ben.
Voor alle monsters die ik tegenkwam.

Een knuffel aan het meisje dat ik blijf en dat ik altijd zal blijven.

HEEL JE WONDEN!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final