Saint Germain


Verschuiving Binnen Een Verschuiving, Binnen Een Verschuiving… Uitwerking Van Saint Germain
Kanaal: Méline Portia Lafont

Saint Germain ~

Gegroet mijn geliefde vrienden, dit is Saint Germain die doorkomt. Met trots en met zoveel liefde voor jullie Wezen stap ik naar voren met de meest liefdevolle en beste bedoelingen om jullie allemaal een hart onder de riem te steken en jullie aan te moedigen, zodat jullie je schrap kunnen zetten voor de huidige, zeer uitdagende momenten en processen die nu voor jullie liggen.

Mijn lieve vrienden, mijn broeders en zusters, ik ben waarlijk verheugd over jullie vooruitgang, die jullie allen in jullie persoonlijke levensomstandigheden en in het hart van jullie Wezen bereiken. We gaan nu een tijd van veel turbulentie binnen, waarin jullie tot in je diepste wezen geschokt zullen worden, bij wijze van spreken, maar niettemin zo zal het voelen. Ik voel de pijnen, de emoties, de struikelblokken en de blokkades in jullie binnenste razen als een wervelwind die niets onberoerd laat in jullie innerlijke wereld en in jullie uiterlijke wereld.
Sta me toe dieper op dit onderwerp in te gaan en jullie enige duidelijkheid te verschaffen over de betekenis van dit alles en jullie de richting te laten zien die jullie allemaal zijn ingeslagen. Als een collectieve eenheid hebben jullie ervoor gekozen om een grondige en allesomvattende reiniging uit te voeren omdat de Aardse domeinen nog steeds in een tamelijk onzuivere staat verbleven en nog steeds karmische energieën herbergden, zowel in de wereld van de Lichtwerkers als in de collectieve eenheid in de lagere dualistische domeinen. Dit verlangen naar een grondige en intense reiniging en opruiming is jullie creatie en is daarom een Goddelijk Plan geworden om jullie en Gaia nog meer bij te staan in het doorbreken van de allerlaatste dualistische vormen en dito trillingen.
Ik ga vooral dieper in op het feit dat de collectieve eenheid van de mensheid zich nog teveel vastklampt aan de waarheid zoals aangereikt door het alter ego en aan de bijbehorende emoties. Het is een wervelwind van confrontaties en een opruiming daarvan die op je pad komt in de gedaante van een kans om dit werkelijk in jezelf te zien, werkelijk te accepteren als een deel van jezelf en door dit proces volledig om te keren naar het Goddelijke Zelf van het Licht. Het eerder genoemde “Goddelijke Zelf van het Licht” is je Goddelijke Zelf dat altijd communiceert via het hart.
Wanneer iemand via het hart communiceert met wie dan ook, inclusief het Zelf, dan gebeurt dat op een onvoorwaardelijke en zeer respectabele manier. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen goed of fout, tussen goed of kwaad. Alles is een vorm van expressie en is een perceptie die absoluut gerespecteerd en geaccepteerd wordt om zijn eigen essentie.
Zie deze moeilijke fase waarin jullie je nu bevinden als een enorm geschenk en als een kans om alles wat met jezelf te maken heeft in balans te krijgen en alles te omarmen in de liefde die je bent. Om in balans te komen moet je jezelf volledig accepteren, inclusief alle delen van je essentie, hoe donker een deel van jezelf ook mag zijn: het is alles van jou! Ik wil dit echt benadrukken omdat jullie zo vaak denken dat het ego en de donkere aspecten van je wezen geëlimineerd moeten worden. In werkelijkheid is het echter veel beter om ze onvoorwaardelijk te accepteren als een deel van jezelf. Door dit te doen kun je je evenwichtige staat herstellen en daardoor kun je functioneren als een gebalanceerde polariteit, die het nulpunt of de neutraliteit weerspiegelt.
De zonsverduistering heeft hier alles mee te maken: het geeft een extra impuls die je naar je eigen innerlijk duwt, of je nu wilt of niet. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt waar je mee bezig bent en waar je je op moet richten. Trivialiteiten veranderen in werkelijk ondraaglijke situaties die je verleiden om gewoon op te geven; het lijkt er echt op dat je niet gespaard blijft van de harde lessen van het leven. Beste vrienden, niets is te moeilijk of te zwaar voor je om te dragen, want je trekt precies datgene aan wat je aankunt, niets meer en niets minder… in alle gevallen is het altijd precies datgene wat je nodig hebt om je te brengen waar je moet zijn: alles wordt gecreëerd vanuit je IK BEN Aanwezigheid.
Vergeet niet dat je IK BEN Aanwezigheid momenteel aan het afdalen is in je realiteit en in je belichaming. Daarom mag er niets onzuivers in je achterblijven opdat je IK BEN Aanwezigheid niet volledig kan afdalen. De overmacht van het alter ego kan niet langer de leiding nemen in dit proces van samensmelting met je essentiële Ik. Zie deze moeilijke tijd dus als een zegen en als een geschenk om alles weg te doen wat niet langer nodig is. Het is niet langer een kwestie van willen, maar van moeten wegdoen en loslaten. De tijd van de heerschappij van het alter ego is voorbij, zo eenvoudig is het.
De inkomende energieën gaan alles versterken en helpen je om te verschuiven naar de mate waarin je wilt zijn. Het is een verschuiving binnen een verschuiving binnen een verschuiving. Het is de grote gebeurtenis die zich nu ontvouwt binnen jullie realiteit: ik heb het over het belichamen van je IK BEN Aanwezigheid en de verbanning van je alter ego; ik heb het ook over het doorsnijden van alle koorden die je nog steeds vasthouden aan het eenzijdige standpunt en aan de oude vertrouwde manieren van zijn. Laat alle beperkingen los, alle oude beperkende contracten, familiepatronen, genetische lijnen en oude verbindingen.
Heb vertrouwen, laat los, zorg voor elkaar, heb elkaar lief, ontspan, adem diep in en uit, aard jezelf, houd je focus en je positieve intenties, accepteer, sta onvoorwaardelijk open voor alles wat op je pad komt, oordeel niet maar ga mee met de stroom zonder overtuigingen, zonder verwachtingen, zonder afbakeningen. Wees gewoon een waarnemer vanuit een neutraal standpunt en blijf rustig in je eigen cocon die je door alle omwentelingen of de mogelijke chaos heen zal leiden naar een plek van veiligheid en comfort. Hoe minder je worstelt, hoe soepeler alles zal verlopen. Onthoud dat er GEEN afscheiding is; alles wat je als afscheiding opvat zal je loskoppelen van de Werkelijkheid.
Als mens ben je geneigd om te veel na te denken, je zoekt redenen achter alles wat er gebeurt, je wilt geaccepteerd, erkend en overtuigd worden, je hebt je overtuigingen. Lieve vrienden, durf te ZIJN en te WETEN. Communicatie en verandering gebeuren eerst van binnenuit, een feit dat jullie inmiddels begrepen, gezien en begrepen hebben. Dat is de reden voor de grote schoonmaak voor de hele mensheid die niemand onberoerd zal laten, want iedereen, letterlijk elk levend organisme, zal beïnvloed worden, want er is geen andere manier om te komen waar je wilt zijn en dat is “thuis”. Je thuis, je ZIJN, je hart. Dat is waar het allemaal ligt en dat is wat jij bent!
Deze communicatie die ik met jullie deel komt recht uit mijn hart, mijn Zijn, mijn energie. Het is mijn doel om duidelijk te zijn, zonder er doekjes om te winden, want jullie hebben recht op duidelijkheid en op begeleiding. Jullie zijn allemaal in mijn hart, onvoorwaardelijk en zonder enig voorbehoud! Ik vraag jullie om mij of de Opgestegen Meesters aan te roepen wanneer het te zwaar wordt, we zullen jullie bijstaan vanuit de onvoorwaardelijke liefde die we voor jullie voelen. Jullie zijn het die het werk moeten doen, maar met een helpende hand door je hartsintenties te verduidelijken en ons aan te roepen zul je verder komen op een ondersteunende en gemakkelijkere manier dan door koppig te zijn en met jezelf te worstelen.
Wees niet te trots om hulp te vragen aan wie dan ook, want het is heel belangrijk om er voor elkaar te zijn in deze moeilijke tijden. Jullie gaan hier doorheen als een collectieve eenheid en telkens als je een ander helpt en bijstaat in zijn/haar zoektocht help je jezelf in het hart. Wees goed, Meesters van Ascensie, ik voel me absoluut gezegend met zulke broeders en zusters; ik bewonder jullie vasthoudendheid en jullie tolerantie, jullie begrip en jullie liefde voor elkaar want laat me jullie vertellen dat jullie voor dit proces hebben gekozen vanwege de liefde die jullie voor elkaar en voor jezelf voelen. Iedereen wil elke levende ziel zien evolueren in zijn/haar Ascensieproces en daarom hebben jullie de keuze gemaakt om tot een collectieve verandering en dito verlichting te komen. Jullie zijn allemaal wonderbaarlijke Meesters en het is werkelijk een eer om met jullie allemaal samen te werken.
In Licht en Liefde. IK BEN Saint Germain.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final