Engelenkaartjes


1.Engel Rochelle
"Als je gehoor geeft aan de innerlijke leiding van je hart en deze respecteert zul je nu succes hebben."

Je wordt volledig gesteund door het Universum en we hebben je vragen om financiële hulp gehoord. Wees er van verzekerd dat wij geld zien als het symbool van overvloed. De aardse negatieve gedachten die geld omringen komt alleen maar voort uit het menselijk brein. In het Universum zien wij geld als een energie van ruilhandel. Wij weten dat je materiële behoeften hebt. Als een liefhebbende ouder wil ik dat je het goed hebt, veilig bent en gelukkig. Dat is een van de redenen waarom ik jouw Beschermengel ben.

Je financiën waren in het verleden niet om over naar huis te schrijven, omdat er schuld en andere negatieve emoties en overtuigingen omheen hingen. Ik heb je geholpen om jezelf te helen en je hebt heel wat negatieve associaties omtrent geld losgelaten. Weet dat ik er ben om je te helpen, zodat jij weer andere mensen kunt helpen. Hoe meer je mij toestaat om je te geven, des te meer zul je in staat zijn aan andere mensen te geven. In de nabije toekomst kun jij alles wat je nodig hebt manifesteren. Maar in de tussentijd zal ik je helpen door mijn bijdragen uit het Universum.



2. Engel Chantal
"Er is een nieuwe romance op komst met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie. Sta er voor open om liefde te geven en te ontvangen."
Je verlangt al een poosje naar meer romantiek en passie en nu is je gebed verhoord. Ik ben de Engel van de Romantiek en ik zal je behulpzaam zijn. Er is een nieuwe liefde onderweg naar jou en je kunt de deur naar deze romance ontsluiten door je hartchakra te openen. Hoe meer je de nieuwe liefde met open armen ontvangt, des te meer romantiek er op je weg komt. Dit betekent ook dat je je eigen romantische gevoelens naar je partner moet tonen. Wees eerlijk en open over je gevoelens en je intenties. Ga er speels mee om (net als wij Engelen doen!). En wees openlijk liefdevol naar je partner om de liefde die naar jou terugstroomt te stimuleren.

Ik zal je steeds leiding geven op je pad en dat kunnen acties zijn die helemaal niet in relatie lijken te staan met romantische liefde. Dus nu weet je dat ik het ben die je stimuleert naar de sportschool of een cursus te gaan om bijvoorbeeld een nieuwe vriend(in) te ontmoeten. Je kunt dit opmerken doordat ik een heel sterk gevoel in je hart creëer en het vervolgens omring met warmte alsof ik je een dikke knuffel geef. Hoe meer je mijn leiding volgt, des te sneller zul je in een romance verzeild raken.



3. Boodschap van de Engel Maya
“Dit is voor jou een tijd van leren en studeren voor je persoonlijke groei en het vinden van je levensopdracht. De Engelen zullen je helpen en begeleiden met dit proces."
We raden je met klem aan om door te gaan met je studie, omdat je hierdoor extra informatie en ervaringen opdoet, waardoor je levensmissie sneller tot bloei kan komen. Je maakt je er misschien zorgen over of je wel de juiste bronnen zal vinden om deze studie te volgen, maar wij verzekeren je ervan dat er op de juiste tijd in voorzien zal worden.

Dit studieproces zal heel vruchtbaar voor je zijn. Het verrijkt je inzicht in je innerlijke kracht en zorgt er voor dat je steeds herinnerd en gemotiveerd wordt om je levensopdracht uit te voeren. We zullen je naar leraren, cursussen, boeken, tijd en geld leiden, en alle andere bronnen die in overvloed voor je aanwezig zullen zijn.



4. Engel Merlina
"Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt."
Je hebt het gevoel of je als een kat om de hete brij heen draait, je kunt niet kiezen uit de verschillende mogelijkheden. Deze besluiteloosheid is heel vermoeiend voor je, lieverd! De reden van je verwarring is dat je niet genoeg informatie hebt om een goed gefundeerde beslissing te nemen. Wat je ook kiest op dit moment, het is één pot nat voor jou, maar als je eenmaal op onderzoek bent uitgegaan wordt het duidelijk welke beslissing je moet nemen.

Vraag om te beginnen het Universum en de Engelen om in je dromen te verschijnen en je de informatie te geven die je nodig hebt. Vraag dan aan je eigen gevoel om innerlijke leiding. Dit betekent dat je jezelf een beeld vormt van hoe het voelt om deze beslissing te nemen. Stel je dan voor hoe het voelt als je voor de andere optie kiest. Ga diep bij jezelf te rade en let op de reacties van je lichaam als je de verschillende opties uitprobeert. Als je buik of je kaken gespannen aanvoelen is dat het teken dat iets niet juist is. Als het je warm om het hart wordt is dat het teken dat je op de juiste weg bent. Voordat je de uiteindelijke beslissing neemt is het goed om een paar wijze vrienden of leraren om raad te vragen, zodat hun ervaring en intuïtie een gids voor je kunnen zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final