De herfst is weer gekomen

 De herfst is weer gekomen, met zijn prachtige kleuren,

De blaadjes vallen zachtjes neer, als regendruppels op deuren.
Oranje, geel en bruin, een schilderij in de natuur,
Met egels in de tuin, op zoek naar wat voedsel .

De regen valt gestaag, de wind waait door de straten,
Maar binnen is het knus en warm, daar valt niets te haten.
Een kopje thee in de hand, genietend van het uitzicht,
De herfstgeur in de lucht, een sfeer die ik zo fijn vind in mijn gezicht.

Dus laat de herfst maar komen, met al zijn pracht en praal,
Ik heb zo'n zin in deze tijd, het is een heerlijk verhaal.
Laat me genieten van de herfst, van al zijn warmte en zijn geur,
Ik ben klaar voor deze tijd, vol kleur en avontuur.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final