Witche’s tarot.


Staven tien en de zon!
Laat los.
De lasten die je al jaren met je mee draagt worden nu los gelaten. De augustus portaal zorgt ervoor dat er licht geschenen wordt op de lasten die je op je schouders hebt genomen. En je merkt wat dit doet met je lichaam. Er wordt je nu gevraagd om de gedachten die je tegenhouden om je volledige zelf te zijn, te laten vallen. Vooral de gedachten dat je niet goed genoeg bent of dat je teveel fouten in je verleden gemaakt hebt die niet meer goed te maken zijn, zorgen voor blokkades. Vervang deze gedachten door: ik hou van mezelf. Ik ben goed genoeg.

-------------------

Ten of wands and the sun!
Let go.
The burdan’s that you are carrying for years are noe being released. The august portal is shining a light on thd burdon’s that you took upon your shoulders. And you notice what it does with your body. You are being asked to drop the thoughts that are keeping you to be your full self. Especially the thoughts of being not good enough or that you made too much mistakes in your past that you can not mend anymore, are causing blockages. Replace these thoughts by: I love myself. I am good enough.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final